DECOREM ELS TOVALLONS DE L’ESPAI MIGDIA

Per fomentar l’ús del tovalló de roba els monitors i monitores del migdia, amb la col·laboració de la comissió d’espai migdia, hem fet un taller per decorar tovallons.

Cada nen i cada nena que sigui usuari fix del servei de migdia tindrà un tovalló nou per incloure a la col·lecció de tovallons que ja tenen per portar a l’escola. D’aquesta manera, tots els infants que dinen a l’escola i els monitors i monitores tindran com a mínim un tovalló.

Els grups de educació infantil i cicle inicial (de P4 a 2n) continuen portant un tovalló cada dia i tornant-lo per rentar el mateix dia. Podeu continuar portant els tovallons que ja teniu i gaudir també del tovalló que hem decorat a l’espai migdia.

Cicle mitjà i cicle superior (de 3r a 6è) continuen portant el tovalló a l’escola el dilluns i el tornaran el divendres per rentar.

Els nens i nenes de P3 realitzaran aquest taller durant el tercer trimestre.

Per facilitar la identificació, hem fet servir un codi de colors:

• Volcà i Castell: TARONJA
  • Finlàndia i Tibidabo: GROC
  • Cascada i Glacera: VERD FORT
  • Atlàntida i Aquari: VERD FLUIX
  • Cel i Bombolla: LILA
  • Mediterrani, Núvol i Oasi: VERMELL
  • Pacífic i Tsunami: BLAU
  • Carib i Aqüeducte: NEGRE

Esperem que us agradi la proposta!

Aquest article té 2 comentaris

1. Molt bona idea!!!!