Per què avui dinem dos primers plats?

“Per què avui tenim dos primers plats?”

Aquesta ha estat la pregunta estrella del dia.

Fa unes setmanes, un pare membre de la comissió d’espai migdia ens compartia aquesta notícia:

La proposta busca no només millorar la salut dels nens i les nenes, sinó també combatre l’emergència climàtica de la ciutat i fer les nostres escoles més sostenibles i respectuoses amb el medi ambient.

Amb el suport de Natural Cuina, l’entitat que serveix el càtering de la nostra escola, ens hem proposat anar introduint la proteïna vegetal al nostre menú, en consonància amb totes les accions coordinades que fem a l’escola per fer del nostre planeta un món més sostenible.

“El Javi i la Patri no mengen productes animals. Nosaltres també ens tornarem vegetarians?”

Es comentava a la sala Estepa, el Menjador gran, la tarda d’ahir.

Està clar que això comportarà un procés d’adaptació, però confiem que de mica en mica els nostres nens i nenes aniran normalitzant el fet que alguns dies al menú de l’escola “ens trobem dos primers plats” per ser més sostenibles.

A continuació teniu l’enllaç de la notícia per poder llegir-la.

Si teniu altres propostes per l’Espai Migdia, us convidem a compartir-les amb nosaltres a les properes jornades formatives:

DIJOUS 16 d’abril de 2020: Sessió formativa on els mestres de l’espai migdia explicaran el seu funcionament.

DIMARTS 21 d’abril de 2020: La Núria Ripoll, responsable dels menús escolars de Natural Cuina, ens impartirà una xerrada de nutrició.

Deixa una Resposta